Oversikt over medlemsmøter

Dato Klokkeslett Aktivitet Innhold
Tirsdag, 18.1.2022 Klokka 18:00 Medlemmesmøte Orlogsstua SOSIAL SAMMENKOMST med gj.gang av akti.neste halvår.
Lørdag 5.2.2022 Klokka 19.00 70 års Jubileumsfest for medlemmer med følge. Kristiansand Orlogsforening ble stiftet den 5.2.1952 Vi feiere 70 år med flott jubileumsmiddag og drikke. Medlemmer m.følge
Tirsdag 8.3.2022 Årsmøte i Kristiansand Orlogsforening med servering. Årsmøte med påfølgende REKER med tilbehør og gode historier
Tirsdag 15.3.2022 til onsdag 16.3.2022 Klokka 18.00 Vi reiser til Horten og besøker Marinemuseet og overnatter i Horten. Medlemstur til Marinemuseet i Horten med overnatting på Sjømilitære Samfund Hotel
Tirsdag 5.4.2022 Klokka 19.00 Medlemsmøte KOF Hyggekveld med fil og PIZZA.
Fredag 22.4.2022 Lørdag 23.4.2022 Klokka 08:00 Landsmøte Norges Orlogsforbund på Colorline Oslo Kiel Info kommer fra NOF vedr. arrangement og kostnader
Mandag 9.5.2022 Eget opplegg Helgolandslauget, arrangement bekransning Kirkegård Info kommer vedr.arrangement og bespisning etc.
Tirsdag 10.5.2022 Klokka 18.00 Medlemsmøte med foredrag Informasjon kommer på mail / SMS og webb side.
Tirsdag 14.6.2022 Kl.18.00 Reker med tilbehør, sommer avsluttning. Informasjon kommer på mail / SMS og webb side.
SOMMERFERIE
Tirsdag 16.8.2022 Kl. 18.00 Grillfest for medlemmer med følge. Oppstart av høstens aktiviteter Informasjon kommer på mail / SMS og webb side.

Medlemsmøter i foreningen

Medlemsmøter avholdes i Orlogsstua i Nodeviga i Kristiansand. Det sendes ut invitasjon til medlemsmøtene på Mail – alt. SMS alt- Brev.

Invitasjoner til medlemsmøter publiseres på nettsiden til Kristiansand Orlogsforening.

Vanlige møter klubbkvelder er det ikke påmelding. Arrangementer hvor det er servering er det påmelding til Sekretær Thor Eickstedt 917 07 986
tvi-e@online.no

Onsdagskaffe i Orlogsstua

Det arrangeres onsdagskafe i orlogsstua på fra kl. 11.00 til 13.00. Da er det en hyggelig prat om alt som rører seg i samfunnet, og nyheter fra den sjørelaterte virksomhet som foregår. Hver onsdag er det et medlem som har ansvar som «Byssevakt» og som lager kaffe og steker vafler. Dette er et populært tiltak for medlemmer.