Oversikt over medlemsmøter

Dato Klokkeslett Aktivitet Innhold
Tirsdag, 16.8.2022 Klokka 18:00 OBS Klokkeslett GRILLFEST Orlogsstua SOSIAL SAMMENKOMST med Grillmat og gjennomgang av aktiviteter 2. halvår.
Tirsdag 13.9.2022 Klokka 19.00 «KOF besøkes av Odderøyas Venner» Odderøyas venner informerer oss om drift og planer.
Tirsdag 18.10.2022 Klokka 18.00 KOF besøker M/S Lofoten for en omvisning og informasjon. Båten ligger i Marvika. Besøk på skoleskipet. Det skal være lett adkomst for de fleste.
Tirsdag 08.11.2022 Klokka 19.00 PIZZA, Film og gode historier Hyggekveld med nydelig PIZZA og gamle minner, ta med godt humør!
Fredag 25.11.2022 Klokka 18.00 OBS Klokkeslett. Julemøte KOF - god julemat og hyggelig selskap.

Medlemsmøter i foreningen

Medlemsmøter avholdes i Orlogsstua i Nodeviga i Kristiansand. Det sendes ut invitasjon til medlemsmøtene på Mail – alt. SMS

Invitasjoner til medlemsmøter publiseres på nettsiden til Kristiansand Orlogsforening.

Vanlige møter klubbkvelder er det ikke påmelding. Arrangementer hvor det er servering er påmelding basert på innbetaling av kuvertpris til konto oppgitt på invitasjonen.
tvi-e@online.no

Onsdagskaffe i Orlogsstua

Det arrangeres onsdagskafe i orlogsstua på fra kl. 11.00 til 13.00. Da er det en hyggelig prat om alt som rører seg i samfunnet, og nyheter fra den sjørelaterte virksomhet som foregår. Hver onsdag er det et medlem som har ansvar som «Byssevakt» og som lager kaffe og steker vafler. Dette er et populært tiltak for medlemmer.