Oversikt over medlemsmøter

Dato Klokkeslett Aktivitet Innhold
Torsdag, 19.1.2023 Klokka 19:00 Offisersmessa på Gimlemoen Foredrag ved Andreas Svanlund, tdl.Forsvaret og nå firmaet Seabed Superspennende foredrag! "Metallenes makt"
Tirsdag 14.2.2023 Klokka 19.00 Orlogsstua KOF Årsmøte med servering. KOF Årsmøte med gjennomgang av foreningsåret 2022
Tirsdag 14 til 16.3.2023 Etter program, Colorline Oslo -Kiel Norges Orlogsforbund landsmøte 2023. Colorline Oslo Kiel og retur Landsmøte for alle foreningene i NOF med delegater. Det er også anledning for medlemmer i KOF å melde seg på. Kostnad oppebæres av den enkelte.
Tirsdag 21.3.2023 Klokka 19.00 Orlogsstua Foredrag ved Richard Utne, tidl. Sjøforsvaret, nå Avdelingssjef Kystverket Arendal Meget tidsaktuelt; "Maritim sikring - hvordan møter Kystverket et nytt trusselbilde."
Onsdag 19.4.2023 Klokka 19.00 Orlogsstua Vårfest for medlemmer med følge. Servering Vi feirer våren med god mat og hyggelig selskap.
Tirsdag 23.5.2023 Kl.19.00 Orlogsstua KOF møte med foredrag ved Trond Bjerkås, førsteamanuensis ved UIA og forfatter Her får vi historie til læring og ettertanke: "Havet som ferdselsvei og fluktrute".
Onsdag 21.6.2023 Klokka 19.00 Orlogsstua KOF - Møte , Sommeravslutning med servering Da har vi gjennomført første halvår 2023 og dette feirer vi med hyggelig lag.

Medlemsmøter i foreningen

Medlemsmøter avholdes i Orlogsstua i Nodeviga i Kristiansand. Det sendes ut invitasjon til medlemsmøtene på Mail – alt. SMS

Invitasjoner til medlemsmøter publiseres på nettsiden til Kristiansand Orlogsforening.

Vanlige møter klubbkvelder er det ikke påmelding. Arrangementer hvor det er servering er påmelding basert på innbetaling av kuvertpris til konto oppgitt på invitasjonen.
tvi-e@online.no

Onsdagskaffe i Orlogsstua

Det arrangeres onsdagskafe i orlogsstua på fra kl. 11.00 til 13.00. Da er det en hyggelig prat om alt som rører seg i samfunnet, og nyheter fra den sjørelaterte virksomhet som foregår. Hver onsdag er det et medlem som har ansvar som «Byssevakt» og som lager kaffe og steker vafler. Dette er et populært tiltak for medlemmer.