Oversikt over medlemsmøter

Tirsdag 18.8.2020 Klokka 19:00 AVLYST grunnet COVID19 Grillmat og godt drikke
Tirsdag 15.9.2020 Klokka 19:00 Medlemsmøte KOF Info kommer
25-26-27.09.2020 Avklares AVLYST grunnet COVID19
Tirsdag 13.10.2020 Klokka 19.00 Medlemsmøte KOF Krigsseilernes redningsutstyr 2 verdenskrig
Tirsdag 10.11.2020 Klokka 19:00 Kjære orlogsvenner! Vi har i dag besluttet og stenge ned aktivitetene i KOF som onsdagskafe og medlemsmøter frem til nyttår. Vi ser at det nå er økende smitte i landet selv om det i Kristiansand er moderat spredning. De siste dagene er det registrert nye smittetilfeller hvor den som smitter ikke er klar over dette selv. Dette ønsker vi ikke å utsette våre medlemmer for. Det skal være trygt å besøke orlogsforeningen. Vi vil komme tilbake med mer informasjon slik at dere er oppdatert på situasjonen. Følg også med på vår nettside www.kristiansand-orlogsforening.no og på Facebook siden. Hilsen Svein Eriksen, leder KOF Avlyst
Fredag 27.11.2020 Klokka 18.00 OBS tid Avlyst grunnet COVID19 Avlyst

Medlemsmøter i foreningen

Medlemsmøter avholdes i Orlogsstua i Nodeviga i Kristiansand. Det sendes ut invitasjon til medlemsmøtene på Mail – alt. SMS alt- Brev.

Invitasjoner til medlemsmøter publiseres på nettsiden til Kristiansand Orlogsforening.

Vanlige møter klubbkvelder er det ikke påmelding. Arrangementer hvor det er servering er det påmelding til Sekretær Thor Eickstedt 917 07 986
tvi-e@online.no

Onsdagskaffe i Orlogsstua

Det arrangeres onsdagskafe i orlogsstua på fra kl. 11.00 til 13.00. Da er det en hyggelig prat om alt som rører seg i samfunnet, og nyheter fra den sjørelaterte virksomhet som foregår. Hver onsdag er det et medlem som har ansvar som «Byssevakt» og som lager kaffe og steker vafler. Dette er et populært tiltak for medlemmer.