Oversikt over medlemsmøter

Dato Klokkeslett Aktivitet Innhold
Tirsdag, 20.8.2019 Klokka 18:00 Grillfest Grillmat, drikke, lotteri
Tirsdag 10.9.2019 Klokka 19:00 Foredrag Maritim aktivitet i Kristiansand
Tirsdag 15.10.2019 Klokka 19:00 Foredrag, ikke avklart ennå Foredrag, rundstykker, kaffe og lotteri
Tirsdag 12.11.2019 Klokka 19:00 Klubbkveld Suppe, film og lotteri
Lørdag 7.12.2019 Klokka 18:00 Julemøte Julemeny med drikke, kake,kaffe og lotteri

Medlemsmøter i foreningen

Medlemsmøter avholdes i Orlogsstua i Nodeviga i Kristiansand. Det sendes ut invitasjon til medlemsmøtene på Mail – alt. SMS alt- Brev.

Invitasjoner til medlemsmøter publiseres på nettsiden til Kristiansand Orlogsforening.

Vanlige møter klubbkvelder er det ikke påmelding. Arrangementer hvor det er servering er det påmelding til Sekretær Thor Eickstedt 917 07 986
tvi-e@online.no

Norges Orlogsforbund

Årets landsmøte ble arrangert på Grand Hotel Terminus, Bergen. Landsmøtet samlet delegater fra Bergen, Kristiansand, Drammen, Oslo og Fredrikstad. Årsmøte ble holdt på lørdag den 27.4 og styrets forslag og dokumenter ble godkjent. Det var invitert til middag på lørdag, hvor det ble servert en aldeles nydelig lammerett og dessert.

Neste landsmøte skal Kristiansand og Fredrikstad ha ansvar for og vi skal forsøke å lage et arrangement på ferjen Oslo Kiel. Vi håper at dette går i orden. Kommer mer info på medlemsmøtet den 7.5.

Onsdagskaffe i Orlogsstua

Det arrangeres onsdagskafe i orlogsstua på fra kl. 11.00 til 13.00. Da er det en hyggelig prat om alt som rører seg i samfunnet, og nyheter fra den sjørelaterte virksomhet som foregår. Hver onsdag er det et medlem som har ansvar som «Byssevakt» og som lager kaffe og steker vafler. Dette er et populært tiltak for medlemmer.